GYIK
Kérdések:
Válaszok:
- Hogyan rendelhetek?
- Hogyan vehetem át a rendelést?
- Mikorra esedékes a szállítás?
- Lehet-e viszonteladóként regisztrálni a webshop-ba?
- Hogyan tudok reklamációt intézni?
Válaszok:
-
1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
2. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva.
3. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „folytatom a vásárlást” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, akkor a szállítási feltételek elfogadása után a „Tovább” gombra kattintva jutunk a „Pénztárhoz” ahol ellenőrizheti a kosár tartalmát. A „Töröl” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megváltoztatását követően a „Módosít” gombra kattintva frissül a kosár tartalma.
5. Felhasználó kiválasztja a szállítás módját, majd megadja a személyes adatokat és a szállítási címet.
6. Rendelés házhozszállítása a Felhasználó által megadott címre.
- Rendeléskor ki lehet választani, hogy házhozszállítással kéri a termékeket.
- A megrendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik. Ha a termék raktáron van, előre utalást követően 2 napon belül átadjuk a szállító cégnek a rendeléseket. Amennyiben a vállalt szállítási határidő nagyobb, úgy írásban értesítjük erről a vevőt.;
-
Lehet, ez a regisztráció jelenleg a kellék áruház a "Viszonteladóknak" fül alatt érhető el.
http://floraland.hu/viszonteladok - Kedves Vásárlóink megkérünk mindenkit. hogy a reklamációt kizárólag a webaruhaz@floraland.hu e-mail címen tegyék meg vagy munkaidőben ( reggel 7 től déután 5 óráig ) a 06305526949 telefonszámon.