GYIK

Kérdések:
  1. Hogyan rendelhetek?
  2. Hogyan vehetem át a rendelést?
  3. Mikorra esedékes a szállítás?
  4. Lehet-e viszonteladóként regisztrálni a webshop-ba?
  5. Hogyan tudok reklamációt intézni?

Válaszok:
  1. 1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
    2. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva.
    3. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
    4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „folytatom a vásárlást” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, akkor a szállítási feltételek elfogadása után a „Tovább” gombra kattintva jutunk a „Pénztárhoz” ahol ellenőrizheti a kosár tartalmát. A „Töröl” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megváltoztatását követően a „Módosít” gombra kattintva frissül a kosár tartalma.
    5. Felhasználó kiválasztja a szállítás módját, majd megadja a személyes adatokat és a szállítási címet.
    6. Rendelés házhozszállítása a Felhasználó által megadott címre.
  2. Rendeléskor ki lehet választani, hogy  házhozszállítással kéri a termékeket.
  3. A megrendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik. Ha a termék raktáron van, előre utalást követően 2 napon belül átadjuk a szállító cégnek a rendeléseket. Amennyiben a vállalt szállítási határidő nagyobb, úgy írásban értesítjük erről a vevőt.;
  4. Lehet, ez a regisztráció jelenleg a kellék áruház a "Viszonteladóknak" fül alatt érhető el.
    http://floraland.hu/viszonteladok
  5. Kedves Vásárlóink megkérünk mindenkit. hogy a reklamációt kizárólag a webaruhaz@floraland.hu e-mail címen tegyék meg vagy munkaidőben ( reggel 7 től déután 5 óráig ) a 06305526949 telefonszámon.